Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

10 dagar!

Publicerad 2008-08-31 14:14:33 i Allmänt,

Helgen sprang förbi, Precis som alla andra helger.. Min syster har kommit hem på riktigt nu och det är underbart.
Det har förövrigt vart en rätt soft helg. Fredagen blev mys, igår blev det örebro me mamma. Det va så trevligt:)
Dock inget festande igår kväll då jag hade sån otrolig träningsvärk. Pappa fick hjälpa mig up ur sängen! haha värt.
men rätt gött och ligga hemma i sängen och kolla film=)

Idag blire att åka till örebro en stund. Sen blire massa plugg:( aja, får stå ut. Om 10 dagar åker jag;) 
nu blire öret me mina kära!
kysss




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela