Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

<3

Publicerad 2008-08-21 19:05:51 i Allmänt,

Du är det absolut bästa som finns!

Idag blev jag så jävla blöt när jag gick till bussen:S ovärt! gått i blöta skor hela dan. Inte så nice, men jag är fan härdad!
Klarar det mesta om jag ska vara riktigt ärlig..
Ikväll blir det att ta en långpromenad sen packa lite och så. Åker till falun imorron:) ska bli så kul! Längesen jag såg hundvalpar. ge mig!

men men bäst jag gör nån nytta jag vill sova tidigt ikväll! tröttast i sverige


kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela