Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

baaaby

Publicerad 2008-08-25 16:13:54 i Allmänt,

imorse när jag vakna kasta jag iväg min mobil, så trött va jag! Jag ville att det skulle va lördag..
Men men härdad som man e gick man upp och duscha, precis som vilken dag som helst.
Kännt mig rätt trött hela förmiddan, sen på eftermiddan fick jag nån kick och blev hur galet glad som helst=)
You make me happy!

Denna dagen kommer jag plugga en hel del, historia. Historia känns som ett mkt viktigt ämne faktiskt, jag tycker att alla borde läsa historia:)
Ska även ta en långpromenad sen. Och övningsköra lite till, det e nice.
Förövrigt är tobbe min elevhandledare:D det gillar jag skarpt!
men nu ska ja ta en powernap, hööörs da
kyss<3

Let me look in your eyes and count the stars
Let me hold you tight next to my heart
And I'll whisper I love you for the rest of my life
Let's make believe the music plays
For just you and me could make the world go away
In perfect time you will always be mine



Angelica, Linn, Lisa och Lovisa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela