Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Bebis !

Publicerad 2008-08-08 21:02:40 i Allmänt,

Så mycket snack om att man ungefär skulle regna bort idag. Men fan va fel smhi har, typ alltid! värt att jag e bättre på sånt än dom;S
Dagen tillbringade jag med min mamma i örebro eftersom det skulle bli så fett dåligt väder. Tur att jag tog med min regn jacka, den behövdes!
Övningskörde på e20 oxå, så jäävla gooit. Kanske inte finns nåt roligare än motorväg?
När man kom hem från öret, rätt sliten så tog jag en powernap. Underbart skönt! sen blev det att rida i regnet, men det va nice:D

Förövrigt va typ jag och min syster rätt rädda igår när vi skulle sova. Det va typ nån som sköt uppe i skogen. Klockan tolv på natte, vem är ute och roar sig då liksom?:P helt crazy:) har kommit fram till att min syster kanske inte passar perfekt som polis. HARE!:D

Men nu ska jag gå upp oh kolla film me henne iaf. Om två månder har hon flyttat:( fatta tråkigt jag kommer få, hon är typ min bästa vän!
aja ha det bra fuckers!

peace

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2008-08-11 17:39:00

Känslan är störtskön när man övningskör på motorväg ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela