Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

BURRRR!

Publicerad 2008-08-14 14:11:00 i Allmänt,

Har precis vart ute och gått en mil, helt själv. Det blåste och regna asmkt..jag blev så blöt! men hur skönt äre inte att komma hem då och lägga sig i ett bad. Det är guld!
Idag vare tänkt att jag skulle rida men inte så pepp när det e så dåligt väder. Det är så kallt ute så man får ha mössa och vantar liksom..och det e augusti, HALLÅ:S
Men jag hoppas verkligen det är jättekallt här hemma när jag är i turkiet, mohaha!

Anywaaaay
Idag ska jag nog inte rida som sagt så det blir nog att städa ist..va ett tag sen men har lovat mamma så!
Skulle fan va gött och anlita en städerska. Det ska iaf jag ha när jag blir stor..det e fan värt!

Ja men för håkan hellström är ju inge bra för det? kan inte beskriva hur jäävla kär jag e i hans musik. Det e fan knas.
Va är ett liv utan håkan? det är inget liv..

ne nu ska ja leta fram min mössa och vantar sen blire att stäääda
kyssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela