Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Die shuuule;>

Publicerad 2008-08-19 16:49:05 i Allmänt,

Första dagen i skolan är avklarad. Helt underbart skönt att komma tillbaka. Saknat alla galet mkt;S
Fått rätt sooft schema faktiskt, det gäller ju att välja rätt kurser;)
Har betydligt bättre lärare nu oxå. Svenska kanske kan bli kul till och med! underbart:)

Idag blire chill. Ska ut och gå snart sen blire att försöka hitta min engelskabok som inte vill komma fram, jag orkar inte betala! Och eftersom det är så tråkigt väder ska jag ta ett varmt bad senare sen, kan känna att jag är värd det!

Nu blire kääk
kysss

Kommentarer

Postat av: Felan

Publicerad 2008-08-19 16:52:52

Läs mer om stekare på min blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela