Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Drog!

Publicerad 2008-08-26 20:29:14 i Allmänt,

Jag vet att det är helt åt helvete, det är galet. Men jag kan inte sluta!
Klaga elle bli inte arg på mig, det känns bara så mkt värre då jag lovar..
shitthesameungefär!
Dagarna i skolan går ovanligt fort, kanske för att det har blivit så mkt roligare..
Så jäävla göttt, på torsdag blire innebandy igen. Hur jag har längtat. Hoppas verkligen det blir mer seriöst än sist..
Jag vill verkligen satsa på innebandyn, kanske inte känns så men gött me lite tidsfördriv om kvällarna. haha!
Idag har jag iaf inte gjort så värts mkt..skolan, sen lång promenad på 1 knappt en mil sen lite historiapluggg. Det är klass!
Jag har börjat sakna min syster som typ aldrig vill komma hem. Det är segt utan henne vill jag lova;(
men men nu ska jag kolla film sen sova=)
see yaaa

Kommentarer

Postat av: Joshee

Publicerad 2008-08-26 22:17:31

Innebandy iii mitt hjärta <3

du me såklart;$

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela