Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Dyrkandet av..

Publicerad 2008-08-13 11:30:38 i Allmänt,

Om en vecka sitter jag i världens tråkigaste skola, de ni!
Om en 1 månad är jag i turkiet
Om två månader saknar jag min syster obeskrivligt mkt!
<3

Aaa för jonna va inge pepp på att rida igår elle? Kände ni hon som alltid va lite smårädd för hästar men som en dag bara hoppa upp på hästen och red som en gud?
Hon har fan skills!

Idag ska jag städa mitt rum, ta hand om min hund som mår bäst i världen bara för att hon e min!
Klockan fem ska ja och jonna åka och rida, så jäävla mys
Galopp för den ovana

Cred till Cosmopolitan<3

see yaa kysss





jag blir fan rörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela