Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

En månad!

Publicerad 2008-08-10 20:05:23 i Allmänt,

Kan ni fatta, om en månad exakt sitter jag på flyget till turkiet:) aldrig längtat såhär mycket
Men innan de ska man börja skolan och massa skit:S skulle göra vad som helst för att slippa känns det som ungefär!

imorse va jag ute och gick med mamma. Så jävla kallt ute nuförtiden:S mysigt och gå med mössa och vantar i augusti liksom:S man kan typ gå hur snabbt som helst och hur länge som helst utan att bli varmt. vinter!
Vart hos min bror också, massa mys:D sen blev det örebro. Jag hatar att va fattig!

Men nu ska jag mysa me en film ist för att rida i regnet:D
kyssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela