Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Finns du

Publicerad 2008-08-06 00:47:48 i Allmänt,

Kom precis på att jag har en blogg, tyvärr! har jobbat så jääääkla mycket så jag har inte haft tid eller ork för min blogg. Men nu har jag slutat jobba och lovar att skriva här varje dag. noot, jobb är inget för mig!
Den här sommaren har jag bara sooftat så mycket, väldigt rockigt vill jag lova. Dock lite synd att man får leva lite fattigt en tid, men så värt!
Men men nu äre snart slut på det roliga, inte ens två veckor kvar tills skolan börjar igen. Tyvärr.S börjar få lite mycke ångest bara för att op e så ointressant. har dock en världsbäst klass<3

Denna tisdag har förövrigt gått väldigt sakta..det har regnat och blåst:S jag blir så depp! blir inge malmö i helgen heller, jag kommer typ cpa sönder om jag inte får komma till mitt malmö snart!

men nu ska jag gå och kolla på fiilm och vänta på att min syster ska komma hem, hon e bra!

peace!

 


mini

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela