Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

It´s all about shoes !

Publicerad 2008-08-07 21:47:07 i Allmänt,

Igår kväll typ klockan halv elva åkte jag till min babe hirscher=) Hon e så grymt bra, finns inga ord:)<3
Vi gick ut och gick och pratade minnen, alltid lika roligt. Alla galna fester, herregud:D Längtar tillbaka till nian grymt mycket, elle ja..iaf helgerna:)
Annars gjorde vi inte så värst mycket, ba va!
Synd att hon ska åka till turkiet i två veckor ba:S

Förövrigt har jag vart lite barnvakt idag åt förmodligen världens sötaste unge!
Har även övningskört till karlskoga, gick fett bra. Känns som om jag har körkort om ja får skryta lite;) nerrå
Idag på kvällen va jag ute och sprang och mamma cykla. Jobbigt men så underbart.

Förövrigt har josse och jag ett stort projekt på gång, men det kommer bli nice;) vänta ba och se till hösten!
Vi är ju ledare, vi fixar det här;) Jag och min kära<3

nu ska ja softa vidare
Seee yaa?

peace

Övning ger färdighet, mycket vettigt!























Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela