Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Losie

Publicerad 2008-08-24 13:58:44 i Allmänt,

Det som är tråkigt med helg är att den är över så grymt fort. Man hinner ju inte göra nånting. Varje söndag ska man liksom plugga vilket inte är det roligaste som finns..
jaja, livet är hårt. That's it liksom. Synd att Vi unga som går i skolan har ju ingenting som helst att säga till om. Alla lärare pratar om att vi ska vara med och bestämma hur vi vill jobba osv..men det blir ju aldrig som vi vill! Men hade vi kunnat vart me och bestämt hade vi inte haft läxor. haha:)
Fan, jag ska nog bli lärare. Göra skolan rolig för barnen.

Idag när jag vaknade klockan halv tio låg jag för ovanlighetens skull kvar och lyssnade på musik. Det är rätt så underbart kan jag tycka. Tyvärr blir man ofta lite uttråkad efter en stund och måste tyvärr gå en mil, men det e ju gööttt!
Idag blir det att plugga historia sen en promenad till sen tare lugnt bara=)
Idag är det 17 dagar kvar tills jag åker:D Men innan dess väntar massa tråkigheter;(

men nu ska jag ta tag i historian, jag vill ha mvg!
kysssälsklingdubetyder

Kommentarer

Postat av: Joshee

Publicerad 2008-08-24 14:59:10

du skulle bli en suverän lärare;D iaf tills du tröttnat på barnen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela