Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Puppy!

Publicerad 2008-08-23 22:42:30 i Allmänt,

Idag kom jag hem från falun, jag hade verkligen stannat ett bra tag till. Men har tyvärr skola och en mamma som ska jobba imorgon;/ Har iaf haft kanonkul där uppe. Trodde Anna skulle hinna åka innan vi kom men hon va kvar! Jag blev så galet glad=)
maias valpar var iaf jättesmå och söta, jag hoppas jag får en av min snälla mamma och pappa. Skulle faktiskt va hur mysigt som helst:)

imorgon blir det att gå upp tidigt och springa eller gå. Sen plugga lite;/ men så skönt att ha det gjort. Kommer ju ha en hel del läxor innan turkiet förmodligen, men det blir gött =) jag ser skolan som nåt positivt!
På onsdag är det bara två veckor kvar, hur jag kommer sakna dig!
men nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik!

kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela