Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Sängen !

Publicerad 2008-08-18 15:03:55 i Allmänt,

En något deppig dag kanske, regnar precis hela tiden. Jag skulle lika gärna kunna sitta i skolan nu känner jag.
Men mamma lärde mig en gång att det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder;) Så jag ställde klockan på halv tio och tog min dagliga promenad på 1 mil, det gillar jag skarpt!
idag ska ja övningsköra till örebro och lämna min syster, hon ska åka till falun. Jag vill oxå men jag ska ju till skolan och ha roligt imorron! noot.S hata skolan just nu.

Just nu kanske jag känner mig som världens sämsta. Jag förtjänar dock att känna så just nu.
Förlåt<3

Men nu ska jag dra en film sen blire örebro. see yaa

Kysss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela