Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

trööök

Publicerad 2008-08-12 12:19:28 i Allmänt,

Fan vilken konstig natt, jag typ gick ner och la min mobil på tvbordet men när jag vaknade låg den bredvid mej;O och jag lovar, jag drömde inte!
Annars verkar det va lite bättre väder idag än igår så det blir nog att gå en riktig promenad kanske springa om ja orkar;O ska även rida sen. Ikväll kan det bli fotboll om jag inte har för ont i ryggen=)
Förövrigt är det exakt 29 dagar kvar tills jag åker! kommer nog bli en hel del att plugga innan man åker, men som om det inte är värt det!?

min syster och jag har knappt två månader kvar tsm. Ingen av oss dör ju men jag vill ha det som jag har nu, allt är så jäävla underbart. Skulle göra vad som helst för att få henne att bo kvar. Men vi kan ju iofs inte alltid bo hemma:P haha!
Men jag kommer typ åka till jessheim varje helg:D

men nu ska ja ut och gå sen blire att rida
Kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela