Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Underbara !

Publicerad 2008-08-28 21:49:42 i Allmänt,

Idag började innebandyn igen. Det va så underbart, men fett jobbigt..jag kanske inte har nån kondition alls?:s men den ska tränas upp inom kort;) blir att springa varje dag. Morgon kväll, vi får se hur det går med det men det skulle vara bra om jag orka vilket jag inte kommer göra men. Jag behöver börja ett nytt liv. typ sunt!

Förövrigt gick jag till fyra i skolan idag men fick såklart sluta halvfyra=) Solveig är så bra med tider. Spädbarnsvård kanske är det roligaste ämnet som finns, tycker verkligen synd om er som inte valde det:S tyvärr! jaja
imorron äre fredag och jag kan sova ut lite för världens bästa pappa ska skjutsa mig till skolan. Elle ne boda borg för vi ska dit me skolan:S men bättre än att ha jätteroliga omvårdnads lektioner! nooot men kan bli kul, jag vill ge ettorna en chans att lära känns mig;) haha
pappa är bra<3

Imorron efter skolan blir det kalas en stund för broder fyller år på lördag! Grattis i förskott på haan. På kvällen har jag ingen aning om vad det blir. Förslag?
Gött för julia att hon åker till bulgarien imorron, jag ville absolut inte följa med:S men rätt soft ändå. Om två veckor sitter jag på en restaurang i alanya och bara mår gott! jag har mitt kvar;)

men nu ska jag kolla lite film och sova.
seee yaa
Kysssss

ne men jag kanske ville ha två bilder










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela