Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Yoey

Publicerad 2008-08-06 17:21:19 i Allmänt,

Göttt, idag vakna jag klockan åtta. fatta vilken lång dag det har varit, jag har hunnit med att gjort massa saker=) bla vart hos lovisa o ridit:P askul! ska typ skaffa ny häst snart, en hopphäst som e värd flera miljoner=)
 förövrigt har jag städat mitt rum idag, så jävla underbart.
Nu blire att åka upp till stallet

peeeace

Lay beside me, tell me what they've done
Speak the words I wanna hear, to make my demons run
The door is locked now, but it's open if you're true
If you can understand the me, than I can understand the you

 
Just ja, min man kommer hit och sover sen. Massa mys, saknat honom så jäävla mkt:S
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela