Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

25/12

Publicerad 2008-12-25 19:03:00 i Allmänt,

Fyfan va jag älskar den här dagen. Har ätit för mkt julmat så jag kommer aldrig mer äta sånt, druckit på tok för mkt julmust, ätit för mkt godis och chokladpudding så jag måste typ gå o spy nu. Men nu äre fan över. jag har fan insett att mitt nya liv behöver börja imorron. Elle senast den 1 januari. Jag orkar inte med att äta så mkt maaaaat.
Mat e fan livet, tyvärr

Idag har lovisa vart här, vi har ätit massa och ba chillat. Fööör skönt. hade planerat att plugga en del men vem orkar helt seriöst plugga på lovet!? Det gör mig inget att jag har ig i tre ämnen två veckor till. Det fixar jag när skolan börjar och jag har fått nya krafter, haha

men nu har jag faktiskt annat för mig, höörs då
kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela