Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Circuus

Publicerad 2008-12-16 21:22:27 i Allmänt,

Andra dagen i skolan och jag är redan så väldigt trött på den. Alltså det e för underbart och ba va i skolan men asså, omvårdnad gör att det suger och gå till varje lektion ungefär. men men, det e väl så det ska va, elllle
Idag har jag iaf lämnat in ett arbete som jag inte har haft tid och göra på typ nåra månader. Ni fattar inte hur skönt det känns!
Förövrigt har jag inte gjort nåt spec, det blev massa robin efter skolan ba.
Nu ikväll ska ja klart ännu fler arbeten, och det suger rätt hårt
Men nu ska jag duscha och kolla titanic som alla andra, naat Sen blire o gö några rehabiliterings arbeten
Kyssss




Pusss på robin för han e min

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela