Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

:(

Publicerad 2008-12-07 14:43:43 i Allmänt,

jag är så jävla trött på att va sjuk, inatt sov jag typ ingenting..bajhög feber och ont i huvet:(
har så jäävla ont i knäna oxå, det går typ inte o ställa sig upp känns det som. Fast jag har typ ont i hela kroppen..typ jäävligt udda smärta..
Tog en sån där tablett för nån timme sen så nu har ja inte så jäätte ont i huvet iaf..men om ungefär en timme kommer ja har asont igen, jag vet hur det är nu ! och det suger
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela