Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

:)

Publicerad 2008-12-14 11:48:47 i Allmänt,

Hon som trodde att hon skulle dö för att hon var så sjuk. Ni vet!? Hon har gått och blivit frisk nu.
För underbart!:)
I helgen har jag bara tagit det lugnt och vart med min favorit. Föör bra!<3
Men idag måste jag ta tag i skolan och göra dom där arbetena jag inte riktigt har börjat med än som skulle va inlämnade innan jag åkte till turkiet typ. haha!
Om jag är riktigt snabb och hinner klart ska jag åka till håkan, haha. han kan va bra!
men nu ska jag käka frukost sen blire massa pluggg
Kysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela