Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

:)

Publicerad 2008-12-30 11:57:52 i Allmänt,



Jag har verkligen haft så mkt och göra dom senaste dagarna så jag har inte hunnit bloggga:( annat blire fan nuuU!
Idag äre tisdag och jag har precis gått en mil, hur göttt känns det inte!? och när mamma kommer hem vid halv två blire en mil till. jag kan va hur hurtig som helst, om jag vill;)
Förövrigt äre ju faktiskt nyår imorron, massa mys. Det blir typ käk med flicksen hos hirscher sen utgång!!! nyktert som aldrig förrrr!  
nu ska jaag gå ut med mollly
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela