Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

feber..

Publicerad 2008-12-05 15:06:49 i Allmänt,

Alltså, fan va trött jag är. Idag när jag vakna kände jag mig typ galet konstig, självklart har jag feber igen. Alltså jag lär ha fått cancer elle nåt ! typiskt mig, min dagliga otur elle nåt ;(
Jag har verkligen ont i hela kroppen och orkar inte gö nåt. Har fått värsting hostan igen men kan inte hosta för det gör föör ont..
Så idag kommer jag ligga i soffan och mysa med molly.  Ikväll är jag glad för då kommer pappa hem från polen, han har typ vart på nåt möte i warzawa. För jag ville inte följa med !
men nu ska jag lägga mig i soffan och käka alvedon
Kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela