Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Örebroooe!

Publicerad 2008-12-18 18:47:37 i Allmänt,

inatt sov jag hos robin och det va massa mys och han e bara min!
För synd att Skolan va föör seg idag;S fick dock reda på att vi ska få en ny tjej i klassen. Fööör spännande alltså, jag ska ta hand om henne första dan så hon trivs. Haha hon lär trivas för bra!:D jag ska prata henne lugn..
Efter skolan blev det örebro me syster. Jag hade fan ont i huvet hela tiden och det va för jobbigt typ. men ja är fan van vid värre saker i dessa tider;)

imorron blire inte o spela nån match, käkar typ penicillin och det är verkligen inte bra o hålla på o springa och sånt sa läkarn:S otur! aja, får väl mysa med robin istället=)
Men nu ska jag lägga mig i badet och baaa andas!
hare braa
kyssss

Kommentarer

Postat av: Roobiiiiiiin;D

Publicerad 2008-12-18 23:25:27

Liiike U baby;$

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela