Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Ovärd fredag..

Publicerad 2008-12-06 16:34:27 i Allmänt,

Fyfan, igår blev det ambulans till usö. Jag hade såå hög feber, ont i nacken och huvet sprängde. Jag kommer inte ihåg så jäävla mkt men jag har aldrig mått så jäävla dåligt, jag kunde inte ens gå. typ skrek till mamma hela tiden att jag skulle dö, för jag trodde verkligen det:S
i ambulansen satte dom in ett dropp i armen, fuck va ont det gjorde då. Jag va helt hysterisk..alltså är inte rädd för att ta prover och sticka andra men jag har aldrig själv tagit prover elle nåt sånt. Sånt gillar jag verkligen inte:(
Men det blev fan värre på usö när dom skulle ta blodprover, panik som fan..men det gick bra, faktiskt  !
Sen blev det massa mediciner och kl tolv på natten fick jag åka hem:)
När ja kom hem hade ja ingen feber elle huvudvärk alls, men sen vakna jag kl fem och huvet ba sprängde och hade typ liiite feber..39,7.
Idag har typ febern gått upp och ner hela tiden;( det är så jobbigt. Huvudvärken vill typ inte ge sig alls. Den som är värst. Men jag är fan härdad vid det här laget.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla tv
Kysssss


jag älskar dig <3

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-06 16:51:24

Gumman, hoppas du blir bättre !<3

Postat av: Madde

Publicerad 2008-12-06 16:58:29

Men hörru Lisa, sheat ambulans! Hjälp..

Du får ta och krya på dig <3

Postat av: Carro

Publicerad 2008-12-07 09:55:40

Pust pust pust!! Allt gick bra, massa massa massa kryapådig pussar och kramar från gänget i falun!!Vi och vovvisarna saknar dig och älskar dig!

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-12-08 22:51:37

Jag har aldrig varit mer rädd någonsin i hela mitt liv ! Jag älskar dig oerhört mycket, du är allt för mig ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela