Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

naive

Publicerad 2008-12-27 20:13:06 i Allmänt,




Igår såg jag världens bästa fiiilm, gladiator. Sjukt bra och jag kan se den hur många gånger som helst,
inatt vare ishockey oxå, junior vm. sverige-finland. Ni kanske inte visste det men jag älskar ishockey sjukt mkt. Så jäävla soft att sverige vann iaf=)
Idag åkte jonna hem till norge, tråk! det enda som e bra e väl att jag kan bada hur mkt som helst, haha! o de e bra
idag har jag vart ute och gått, en mil faktiskt. det trodde ni inte om mig men jag är en riktig hurtbullle!
Ikväll blire bara att kolla tv och tare lugnt eftersom min pojkvän inte hade tid och träffa mig idag eftersom han ska ölaaaa..haha nerrå:)
men nu ska jaag bada och lyssna på the kooks, för dom kan va svinbra!
hare braa
pusss



jag älskar dig !

Kommentarer

Postat av: simpa

Publicerad 2008-12-28 23:51:13

the kooks är goa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela