Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Skräll !

Publicerad 2008-12-15 20:17:07 i Allmänt,

Idag va första dagen i skolan på typ jag vet inte hur många veckor!? rättt många iaf, så jäävla gooit vare iaf:)
men man är iaf rätt sliten och jag ska nog soova rätt tidigt ikväll.
Förövriigt har jag inte gjort nånting idag. Typ kollat fiilm, shall we dance. den kan va bra. Lika bra som min älskling.
ikväll skulle ja soova hos robin men min mamma va så trött och ville inte skjutsa mig, och min cykel e paj. haha
imorron blire skolan sen typ kanske åka till örebro och fixa lite, så sköönt attt vissa saker e över för alltid! inte för att va elak meeeen, jag hare så jäävla mkt bättre nu!:$
Men nu ska jag fixa lite saker sen ska jag kolla fiilm:)
hare bra
Kyssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela