Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

<3

Publicerad 2008-12-04 23:17:38 i Allmänt,

Ännu en gång blev han bortglömd, bloggen !
I veckan jobba jag bara måndag, onsdag och torsdag. Grymt sköönt:)
Så i måndags efter jobbet blev det öret. Jag kan lova att jag är trött på att åka buss nu, men va gör man inte!?

Nu ikväll har jag tränat. Saknat det grymt mkt, va typ 5-6 veckor sen sist? aa, fett lång tid hare gått iaf. Men ändring på det nu. Snart är apun över oxå och det känns för skönt att få flytta hem igen. Ni vet inte hur mkt jag saknar mamma, pappa och molly !
jaja, nu är ja ledig tills månda. Känns underbart, bara va hemma och myyysa ! Det va ett tag sen..

imorron ska ja sova tills klockan ringer, sen blire att ta en springtur. Molly joinar ! <3
Sen kl ett kommer daniel och stöttar mig och min påsförsäljning. Om nån är i behov utav påsar, tveka inte. Ring mig! hahaha, för bra !
På två timmar ska vi klara att sälja typ hur många påsar? 22 elle nåt. Får se om vi lyckas. Gåre dåligt hamnar dom fan på blocket.se !

Nu har ja viktigare saker för mig
Kysssss



Angelica, Linn & jag . Lovisa va verkligen fööör liten !
elit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela