Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

DIBK

Publicerad 2008-12-21 00:44:01 i Allmänt,

jag har haft en rätt goooooi lörda
Vakna typ kl 11, på tok för sent;S men det va myyys och vakna o robin låg bredvid. Men jag e kär!
Sen blev det örebro me mamma och så åkte vi till min bror och fika lite frullle.
Sen stressa hem och fixa lite och sen dfs till jossse, pokerkväll som bara den! synd att jag hatar att spela poker då, men tur då att jag och lovisa kunde roa oss med guitar hero.. haha ja e fan rätt bra och jag vill ba andas och va värsting rockstjärnan.
men kvällen va trevlig, en stor sten i huvet.
Nu ska jag soova
kysssss

Kommentarer

Postat av: en i klassen

Publicerad 2008-12-21 12:56:57

å hur han leker med dig

Postat av: Robin

Publicerad 2008-12-21 16:52:30

OCh huuur jag inte gör det:)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela