Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

23/12

Publicerad 2008-12-23 16:44:27 i Allmänt,


Jag vill ha en hundvalp i julklapp. Då blir jag nöjd med julen!

Igår kväll stod jag inte ut att va hemma typ så jag åkte till robin och sov där.
Jag hade fan väldigt svårt o andas när ja vakna imorse, jag trodde min sista stund va kommen ;)
Idag har pappa och jag fixat dom sista grejerna inför julen, så nu är fan allt klart och jag väntar på att det ska börja snöa för det skulle visst kanske komma littte snö?;O haha, för bra!
Ikväll ska jag städa mitt rum för jag fick det inte gjort sist. Sen blire att gå ut o gå typ 1 mil, kanske två..
imorron ska jag gå upp rätt tidigt, kl 11 kommer mina syskon och deras familjer:)
Ska bli så jäävla mysigt med jul, jag älskar det. Man kan typ äta hur mkt som helst och ba andas! Det e min grej det!
Men nu ska jag städa
hare bra
Kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela