Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

21/12

Publicerad 2008-12-21 18:03:18 i Allmänt,

Du kan va en gläjdedödare 
Och nån dag ska jag bara ta fram min poetiska sida och skriva en dikt om ditt vackra liv..


Idag äre söndag och det känns för jobbigt, för imorron ska jag upp kl halv sex för ja ska jobba från sju till fyra. Haha, är jag den lycklige elle!? jaa fan, det är såå.
Idag har jag inte gjort nåt alls, bara massa myys med robin. Han är för bra!
Ikväll har jag lovat mamma att städa mitt rum, så jäävla surt men jag har fan gooig musik på min ipod så det kanske går det me.
Förövrigt äre ju typ julafton på onsdag och jag fattar ingenting. Det är typ mars ute elle? Hörde rykten om att det skulle bli nederbörd oxå, typ regn elle nåt. Jaaa, annars äre ju ingen julafton..
Men nu ska jag gå loss och spela pingis!
hare braaaa
Kyssss

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2008-12-21 20:49:29

Hur många dagar måste du jobba extra för att ta igen det du missade när du var sjuk :) ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela