Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

<3

Publicerad 2008-11-12 16:51:17 i Allmänt,

Fett gooig dag på praktiken. Gick me labb på morronen, kanske det roligaste på länge. Det är kul o sticka:D
mamma hämta mig när ja sluta halv fyra för hon fyller år idag:D så det blir litte kalas. Så ingen örebro för mig;/
Imorron får ja sova hur länge som helst. Ja börjar kl två och det känns så jäävla underbart, freja jobbar samtidigt. Det är kul=)
Dirr efter jobbet blire örebro:) Ledig på fredag liksom!
Men nu ska ja lägga mig i badet sen kommer mina bröder.D åh ja älskar dom så
Kysssss<3

JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela