Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

: (

Publicerad 2008-11-22 12:23:15 i Allmänt,

idag äre fredag och jag är fortfarande sjuk:( har feber och är så väldigt förkyld. Så det ser ut som ja får se matchen från läktaren.. så jäävla kul, not:S
Men men, jag som typ aldrig är sjuk annars men just ida
Ikväll vare tänkt att ja skulle åka till min älskling, men jag mår inge vidare och jag vill inte smitta honom eftersom han åker till gambia på måndag. Så vi får väl se hur det blir med det;/
Jag saknar honom iaf fööör mkt:( o det blir inte bättre när han åker..
<3

Men men nu fryser ja för mkt så nu måste jag basta sen blire att kolla när dfs krossar edebäck:)
Kyssssss<3

Så sjuk
 

Hårspännnne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela