Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

: )

Publicerad 2008-11-23 16:18:21 i Allmänt,

Igår blev det inte bara att sitta hemma, det blev världens bästa kväll för mig:) Älsklingen!
Känns typ bra att få vakna upp med honom!
Matchen igår gick inte som väntat, tyvärr;S men men, nya tag nu. Nästa gång tar vi dom på riktigt:D haha!
Idag har jag bara tagit det lugnt med älsklingen:) så jäävla mysigt.
Men inatt åker han till Gambia och ja kommer sakna honom för mkt, tur att han bara e borta en vecka..
men nu ska ja bada sen ikväll blire att åka hem igen;(
hare bra
kysssss<3

Kommentarer

Postat av: Tha 0ne and 0nly

Publicerad 2008-11-24 13:08:40

bäääst är du älsk:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela