Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Gittttt !

Publicerad 2008-11-17 12:15:35 i Allmänt,

Så jävla underbart att få sova i min apstora säng inatt. Det har jag saknat så jävla mkt.
Klockan tio typ hoppa molly upp i sängen och väckte mig, åh jag älskar henne så:)
Sen blev det en promenad i skogen och det va så väldigt kallt, sen blev det ett varmt bad och lite bastu på det. ibland är livet för underbart!=))
Klockan två hämtade jag Klara på dagis. Så nu är ja litte barnvakt :) jättemysigt faktiskt! Snart kommer malle och winni från örebro, jag vill oxå ha en bebis!:D Ja kommer bli världens bäästa mamma.
Senare ikväll ska ja åka tillbaka till kga:( fan va trist alltså. Inge örebro för mig ikväll. men men, man kan inte alltid få som man vill. Nåt mkt vettigt min mamma har lärt mig!
Nu ska ja mysa me min molly som är det bästa som finns typ:)
hare braaa!
Kysssss<3





MIN MAAAAAN!
så jävla mkt!

Kommentarer

Postat av: Tha 0ne and 0nly

Publicerad 2008-11-17 16:55:17

naw söt du är babe<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela