Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Goos

Publicerad 2008-11-06 08:01:47 i Allmänt,

Gotttt, idag gick jag upp drygt två timmar för tidigt och fick som vanligt stressa för att hinna me bussen. Precis innan jag skulle gå ringer malle och säger att jag kan åka till skolan me henne kvart över nio. Hahah, det va ju bara för underbart. Så har jag vart ute och gått, ska nog försöka börja me historian jag ska redovisa imorron oxå:S
Slutar förövrigt rätt tidigt idag, då blire hem och skriva klart engelskan och historian om det inte hinns nu.
Sen blire träning, föör bra!
Men nu ska jag lära mig mer om mayaindianer! haha
see ya
kysss

vilken töönt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela