Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Helt sjuk !

Publicerad 2008-11-21 10:52:26 i Allmänt,

Idag när jag vaknade va ja sjuuuk. Förkyld och lite feber. Så inge jobb för mig idag, känns faktiskt tråkigt för ja trivs för jävla bra där:( men men. Ist för jobbet kom mamma och hämta mig så nu är jag hemma. Rätt underbart faktiskt=)
Idag ska ja bara ta det lugnt och försöka bli frisk för vi har match imorron. Hoppas verkligen jag kan va me:)
Ikvälll äre idol:D Fan va underbart, kanske inte finns nåt bättre? joo, stjärnor på is;)

Förövrigt har min vecka gått väldigt fort. Det går fort när man har roligt brukar dom säga:)
Igår när jag jobba kom Maria på halvtidsbedömning. Jag hatar sånt, man vet aldrig va handledaren säger:P haha
Men det gick iaf asbra:) Känns fööör bra typ=)

men men, nu ska jag lägga mig i badet för jag fryser föör mkt!
Hare bra
Kyssss<3





SNÖÖÖÖÖÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela