Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

lååång heelg ! : /

Publicerad 2008-11-28 11:39:26 i Allmänt,

Fan va hårt allt känns just nu. Klockan är halv tolv och ja börjar jobba kl två, jobbar till tio ikväll och börjar kvart i sju imorron. Det är ju fan synd om mig just nu. Men men hårt liv.
Fast ja ska inte klaga de kommer bli värrre när ja e läkare sen om tio år och ja älskar faktiskt o jobba:D haha
Men men, imorron efter jobbet blir det att åka hem till bror eftersom fan har fyllt=)
efter det ska jag hem till min bästa halid och sova:) Sen börjar ja tyvärr kl två på söndag igen:(

Förövrigt är jag typ nästan frisk, bara hostar lite.. men men
Nu ska jag åka in till kga:(
hare braaaa
kysss<3

goooig biild:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela