Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Livet, så väldigt mycket !

Publicerad 2008-11-02 13:18:10 i Allmänt,

Fy vad jag ogillar söndagar. Imorgon äre så mkt skola det kan bli, och ja har massa plugga och ta itu med idag. Jag ska skärpa mig och börja plugga lite varje dag istället. Det lönar sig i längden har ja hört, elle nåt!

Idag fyller bästa lovisa år. Grattis<3 Hon ska få en present av mig, och hon har ingen aning om vad det är. ha!
Men nu ska ja lägga in litte goo musik på min ipod som funkar! Sen blire att plugga tills skolan börjar kl åtta imorronbitti. Ungefär. Höörs då
Kysss

underbar bild från 95!



kom tillbaka <3

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-11-03 10:20:03

Hej gumman! Länge sen man såg dig! Hoppas allt är väl. Nu har jag ju hittat din blogg så att jag kan hålla mig uppdaterad om dig =)

Ha det bäst!



Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela