Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Lördag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2008-11-29 22:49:32 i Allmänt,

Idag äre lörda och ja började jobba kvart i sju imorse;/ vakna typ kl fyra på morronen och kunde inte somna om för ja är så rädd att ja ska försoova mig:S men men jobbet gick iaf asbra =)
fick sluta en timme tidigare, de va så underbart skönt. Drog hem och duscha och fixa mig sen kom pappa och hämta mig så åkte vi till bror min på kalas=) det va massa mys men ja mådde lite smådåligt. Kanske åt littte för lite ida. Men som sagt har ja lite att ta utav:)
Nu ska ja snart lägga mig i sängen:) så sjukt trött. Men det här är den sista helgen ja jobbar. Ingen mer helg för min del, så jäävla goooit:D
bara två dagar kvar sen är ja ledig en dag, haha sjukt skönt!
men nu ska ja duscha för ja fryser sen blire sängen=)
Kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela