Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

pepp :D

Publicerad 2008-11-04 17:59:42 i Allmänt,

Snacka om lyckad dag. Fick tillbaka naturkunskapen, bara ett fel. Men hade kunnat skriva litte mer men:P så jäävla gött!
Sen fick vi tillbaka svenskaprovet oxå. Vem får inte mvg- då? jaaag! haha:D Jag skryter inte men jag är stolt över mig själv idag. Jag blir så jäävla pepp på att bli läkare nu, elle sjuksköterska;) idag iaf!

Nu har jag pluggat lite omvårdnad som är desto tråkigare:S Men men, sånt är livet. Slipper ju plugget ett tag på praktiken, det e bra!:)
Men nu ska ja försöka plugga ännu mer så ja kan träna ikväll=)
Hööörs!
Kyssss


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-04 21:19:18

inte visste jag att du var så smart! ;)

Postat av: härligt lisa! ;) l

Publicerad 2008-11-04 21:50:18

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-04 21:51:08

o kommentaren var alltså från löövisa haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela