Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Pussssss..

Publicerad 2008-11-25 11:53:13 i Allmänt,

Inge jobb för mig idag. Så nu är ja ledig till fredag o då börjar ja kl 2:) meen ja saknart!
Idag känner ja mig på väldigt dåligt humör, o ja vet veeerkligen inte varför..
senare ida blire att åka in till kga för ja har precis alla min saker och kläder där. Så just nu är min mobil död eftersom batteriet bara räcker en timme efter att ha laddat den i 12 timmar. Så om nån vill mig nåt får ni ringa hem. haha
jag är kontaktbar vid fem igen typ..ja hatar verkligen det hära..

men men.. idag ska ja till min kära, och han e ganska mysig så ja ska soova där:) ja får ju iaf inte träna eftersom ja hostar som en jude:S det e inte kul alltså..
Men just nu sittter ja o kollar massa gamla bilder från när ja gick i åttan o nian. haha:) fan va sööt ja va, iiinte;O
Jag tycker nog ja har förändrats lite, inte för att ja ser bättre ut nu men iaf !
men men nu ska ja bada
hööörs
kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela