Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Superhuman !

Publicerad 2008-11-24 14:49:25 i Allmänt,

Men usch va sjuk jag är, inge jobb idag helller:S tvek om det blire det imorron men ja hoppas det..
Idag har ja vart me min syster hela dan och ja älskar henne så<3 Synd att hon åker hem imorron:(
Förövrigt skulle min man åka till gambia idag men det blir aldrig som man tänkt sig. HÅRT! Han är hemma och ja ska sova hos honom imorrron, Masssa mys.
Men nu blire bastun eftersom ja har feber och htr piggelin. Sen massa mys me jonna=) <3
hare bra
Kysssss


You've changed my whole life, don't know what you're doing to me with your love.





4 år, det känns som det va igår, saknaaa!:(
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela