Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

A P U !

Publicerad 2008-11-10 22:40:57 i Allmänt,

Dålig uppdatering dom senaste dagarna. Haft så grymt mkt, i fredas hann ja knappt komma hem förrän jag skulle åka till Lovisa på lite kalas. Massa mys med fet pizza och Idol. Synd att vi hade match dan efter och att jag inte fick sova ut nånting. Matchen gick iaf inge vidare alls. Har aldrig vart med om en så stor förlust faktiskt. Lite småtrist men nån måste förlora, skönt att jag inte är en dålig förlorare och en van sådan=)
JAja, nästa gång tar vi dom på riktigt!:D haha
I lördas blev det örebro och mys, riktigt jäävla underbaart!

förövrigt bor jag i karlskoga i fem veckor nu..känns   underbart. Närmare örebro iaf:D
Idag hade vi nån tråkiig utbildning sen fick vi kläder och sånt, och imorron börjar det på riktigt. Känns rätt sköönt faktiskt. Och på onsdag ska ja va på labb kl sju och sticka masssa människor. jag är litte nervös men det går nog bra=) Jag kan ju sånt där venprov!? elle va det htr..

Imorron börjar jag kl kvart i sju, så jäävla hårt. Men välkommen till arbetslivet elle!?;P
Men nu ska jag sociala litte med min asheta rumskompis;)
hööörs
natttti Kysssss






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela