Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

mölndal:D

Publicerad 2008-11-14 08:51:06 i Allmänt,

Fyfan va galet kul det va på jobbet igår. Fick ta blodtryck, ge insulin, ta kapillärprov bla. Askul verkligen, sen blir ju oxå en arbetsdag så mkt bättre när freja jobbar samma tur. För vi kanske har litte kul ihop liksom;P
Dock synd att jag jobba 14-22 igår för ja missa våran match mot kga;S men men, vi  möter dom igen så!;)
det enda som är jobbigt med apun är att ja typ alltid jobbar när det är träning elle match;S imorron har vi visst hemma match!? då jobbar ja 14-22. Så jävla typiskt. men men, smällar man får ta alltså..
Jag tror på degerförs imorrron:D

Just nu är klockan typ halv nio på morronen och det är så jäävla trist väder ute. Förövrigt är jag i örebro och åker hem imorron. Massssa mys!
Men nu ska jag dra en film=)
hörs då!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela