Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

November..

Publicerad 2008-11-01 10:00:58 i Allmänt,

Idag vakna jag klockan halv sju och kunde inte sova. Skräll att man vaknar tidigt när man får sova hela dan ungefär..
Det går typ inte att va ute nu heller, det är på tok för kallt. Så jäävla tråkigt. Jag lär gå upp 100 kg den här vintern:S Aja, ska börja träna på gym o sånt tråkigt skit. Bara 6 månader kvar tills ja ska mönstra så det blir fan att börja träna nu..Jag vill ju kanske göra lumpen liksom. Det är fan nåt för mig tror jag, stark och uthållig..haha blire bättre elle

Förövrigt åker min syster till Falun idag, jag skulle så gärna vilja följa med men känns lite jobbigt att åka upp idag och åka hem imorrron. Dessutom har jag fan en hel del plugg som jag ångrar att jag inte tog tag i när jag va i norge och softa kotte. Men men.. snart äre ju praktik som sagt. Bara en enda vecka i skolan. Jag börjar bli positiv när det gäller praktiken iaf. Känns bra, jag kom typ på avdelning 3c..aja, det blir säkert jättekul. Det är ju verkliigen det här jag vill jobba med sen.

Men nu ska jag fiixa litte. Höörs då!
Kysss



You´re my kind of loser
Let´s be incomplete

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela