Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

You're my wonderwall !

Publicerad 2008-11-16 18:32:59 i Allmänt,

Nu är jag hemma hos min älskade  mamma. Känns för bra alltså, känns som om ja inte vart hemma på 1 månad typ. Ändå va ja hemma i onsdags.
Jobba kväll igår, det va lite små jobbigt för ja va så trött. Sluta 22 och började jobba 06.45 ida igen:S hårda bud alltså. Har kanske soovit fem timmar inatt eftersom det finns grannar som vill störa.
Men men nu ska ja inte jobba förrän på tisdag och då börjar ja kl två. Känns rätt chill sådär faktiskt!=))
Sova hemma nu är fan guld alltså.

Halva helgen, när jag inte jobbade spenderade jag i örebro med förmodligen världens underbaraste=)
Du är bra! <3
Nu ikväll är jag litte hundvakt. Så ja ska väl ut o springa snart elle nåt:) ska börjar gymma som fan nu, snart. Om nån månad. haha:D Bara 6 månader kvar tills ja ska mönstra:) jag längtar så!
Men nu ska jag byta om och springa litte, det kan ja behöva efter att bara ätit skräpmat i en vecka typ ungefär:S
Hare bra
Kyssss<3



The lights will flash, and fade away

Kommentarer

Postat av: Tha 0ne and 0nly

Publicerad 2008-11-17 03:29:22

naw babe (´v´)<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela