Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Bad !

Publicerad 2008-10-06 08:43:35 i Allmänt,

Hur dålig känner man sig inte då? Just nu sitter alla andra och gör prov men jag själv kan inte gå på lektionen eftersom jag inte har kunnat plugga nånting i helgen;S inte så jävla värt asså. istället sitter jag i bibbblan och softar kotte! Känns helt förjävligt men vad gör man då..
jaja, från och med nu ska jag bli en sån där som har koll på allting:)
Idag slutar jag klockan kvart över ett elle nåt. Kan kännas rätt bra sådär=) då blire att åka hem och plugga, kanske träna ikväll får se, ska iaf ta en riktig långpromenad. Jag har fan ändrat mina vanor toltalt jämfört me innan turkiet. Nu typ motionerar jag aldrig och bara tänker på kakor hela tiden haha;) Förut tänkte jag vatten och gick hela tiden. Ungefär
På torsdag är vi lediga från skolan, hur gooit som helst. På fredag ska jag nog kanske ta ledigt för jag ska följa med till katrineholm. Övningskörde faktiskt ända dit igår, gick asbra höll bara på att köra på tre älgar!
Till helgen blire seriepremiär, så jäävla gooit! Segern är ju vår den här gången
Nu ska jag plugggga omvårdnad;S
Kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela