Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Det går aldrig !

Publicerad 2008-10-11 17:28:50 i Allmänt,

Va gött att jag har pluggat så mkt den här helgen.. jag har en del att göra men får aldrig nånting gjort. Jag vet fan inte hur det kommer bli. jag känner ba att ja inte orkar nånting just nu!
Ikväll skulle håkii komma men hon har ingen skjuts:( Vi som skulle tagga för matchen imorron. Men men nån annan da:D
Men nu ska ja lägga mig i badet, ja har ont i huvet och känner mig helt opigg..feber?
kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela