Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

En värdslig sak!

Publicerad 2008-10-05 01:12:12 i Allmänt,

oj vilken snabb helg. Jag har inte hunnit gjort nåt.. Myyyst me mamma o pappa bara!
På måndag har vi prov i spädbarnsvård men jag har alla saker i skåpet så ja kan ju inte plugga:S jag får va sjuk på måndag elle nåt..
Syster kom inte hem ihelgen:( Så jävla sårad..
Förövrigt har ja vart på dop idag, det va lite nice. Efter det blev det en långpromenad, jag åt så mkt tårta:S
Jag orkar inte bloggggga just nu..
Men nu blire fiiilm och sova
kyssss

haha, känns alltid lika bra. OXA!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela